سنگ قبر سنگ مزار

هنگام خرید سنگ قبر به نکته بسیار مهمی که بر میخوریم انتخاب طرح سنگ قبر است .

طرح سنگ قبر برای بسیاری از خانواده هایی که عزیزان خود را از دست داده اند بسته به فرهنگ و عقاید یا محیط و فضایی که زندگی میکنند نکته بسیار حساس و مهمی است .

طرح سنگ مزار بسیار در بین نمونه ها مدل های مختلف انتخاب سختی شده است .

در این مطلب چند طرح سنگ قبر را برسی میکنیم .

سنگ قبر ترکیبی :

طرح سنگ قبر ترکیبی :

همانگونه که در عکس بالا میبینید طرح سنگ مزار ترکیبی از سنگ مشکی و سبز است قرنیز های و باکس از جنس سنگ قبر گرانیت استفاده شده است و سنگ رویی و کتیبه ( بالاسری ) از جنس سنگ قبر مرمر سبز استفاده شده این مدل بسیار طرح نو و پر طرفدار در طرح های سنگ قبر شده است .

طرح سنگ قبر تکه ای :

همانگونه که در تصویر بالا میبینید طرح بالا از 3 تکه برش خورده سنگ ایجاد میشود که این طرح را میتوان در سنگ قبر های باغچه ای استفاده کرد طرح سنگ قبر تکه ای از لحاظ زیبایی بسیار زیبا و شکیل میباشد اگر به دنبال طرحی زیبا و چشم گیر ولی قیمتی مناسب باشید سنگ تکه ای را به شما پیشنهاد میکنیم .

طرح سنگ قبر سه بعدی :

سنگ قبر سه بعدی طرحی بسیار نو و خاص میباشد این مدل با لایه شیشه مانندی که روی آن قرار میگیرد طرحی که روی آن چاپ شده است را کاملا ایمن و مقاوم در تمام شرایط آب و هوایی سرد و گرم میکند . سنگ قبر سه بعدی این امکان را برای شما فراهم میکند که هر خاطره طرحی که از مرحوم خود دارید را به صورت دائمی و جاودانه بر روی این سنگ جاودانه و ماندگار ثبت کنید .

طرح سنگ قبر تندیسی

طرح سنگ قبر تندیسی که بیشتر این نمونه را با طرح شیر سنگی تراش میدهند.

این مدل طرحی بسیار خاص و با شکوه است که گذشته رسوم مردم ایران آمده است .

که برای بزرگان خود و این مدل را انتخاب میکردند که نشان از بزرگی و خاص بودن آن مرحوم بوده است .

این چند نمونه امروزه طرح سنگ قبر خاص محسوب میشوند که بیشتر نمونه های رایج سنگ مزار از این نمونه ها یا بسته به شرایط محیطی نصب سنگ مزار با کم کاست یا زیاد کردن یا ترکیب کردن این نمونه های طرح سنگ قبر دلخواه خود را انتخاب میکنند .